Voor meer informatie bel: 085 0410 177 of stuur ons een email: [email protected]

U bent nu hier: Home / Informatie en Communicatie Technologie (ICT) / Bijbaan in eigen stad: aan de slag bij een Callcenter in Zoetermeer

Bijbaan in eigen stad: aan de slag bij een Callcenter in Zoetermeer

Sharing is caring

Ben je op zoek naar een bijbaan in Zoetermeer? Tip: ga werken bij een callcenter! Over het algemeen zijn hier veel vooroordelen over, maar deze zijn negen van de tien keer niet waar. Je hebt namelijk super gevarieerd werk, flexibele werkroosters, gezellige collega’s en je wordt wekelijks uitbetaald! Het ideale bijbaantje voor studenten, starters of alleenstaande ouders. Meer weten over de job? Lees dan snel verder.

 

Pijlsnel sollicitatieproces

Solliciteren en pas na weken reactie krijgen of eeuwen moeten wachten op een selectieprocedure. Iedereen kent het wel. Enorm vermoeiend en heel tijdrovend. Bij een callcenter in Zoetermeer is dit gelukkig niet het geval. Het is simpel: je geeft een belletje, vertelt waarom en wanneer je wilt komen werken en voor hoeveel uur je beschikbaar bent. Et voilà, het callcenter zal dan in overleg met jou een zo goed mogelijk bod doen zodat jij snel van start kan.

 

Callcenter Zoetermeer: de meest flexibele bijbaan 

Wil je flexibel werken en helemaal zelf je uren invullen? Dan is werken bij een callcenter in Zoetermeer de perfecte baan voor jou. Al helemaal als je een baan wil combineren met studie, gezin of een eigen onderneming. Door de flexibele werkroosters bepaal je zelf hoeveel uur je per week beschikbaar bent en welke dagen je wil werken. Daarbij staan de werktijden niet vast: wil jij later beginnen en in de avond nog even doorwerken? Dan is dat helemaal prima. Bij een callcenter is er geen negen tot vijf mentaliteit en maak je een werkrooster naar eigen wens.

 

Werkzaamheden en trainingen

Jij en je beste vriend – de headset – zijn de hele werkdag onafscheidelijk. Je voornaamste taak is om inkomende telefoontjes te beantwoorden, klanten zelf op te bellen en hen vervolgens professioneel te woord te staan en advies te geven. Geen idee hoe je dat moet doen? Geen zorgen. Je hoeft geen diploma of ervaring te hebben, je moet alleen de Nederlandse taal goed onder de knie hebben. De meeste callcenters bieden een kosteloze trainingsweek aan. Hier leer je diverse communicatieve vaardigheden, krijg je inzicht in diverse systemen en heb je veel contact met je persoonlijke begeleider. Zo word je helemaal klaargestoomd voor de job. Ook tijdens je baan bij een callcenter krijg je de kans om je verder te ontwikkelen. Jouw kennis en skills blijven op deze manier alsmaar groeien, handig in je verdere carrière!

 

Salaris en bonussen bij een callcenter in Zoetermeer

We horen je al denken: verdient het dan ook een beetje? Jazeker! Gemiddeld verdien je tussen de €12,50 en €15 euro per uur. Dit is in de meeste gevallen vele malen hoger dan bij een bijbaan in een supermarkt of winkel. En wat al helemaal fijn is, is dat je op zaterdag maar liefst 125% krijgt én dat alle uren wekelijks uitbetaald worden. Zo kom je aan het eind van de maand nooit zonder geld te zitten. Bovendien heb je de mogelijkheid om bonussen te ontvangen en krijg je vaak aanbiedingen voor extra winacties met een prijzenrad. Wie wil er nou geen kans maken op een reischeque ter waarde van €500 euro?

 

Enthousiast?

Sta je te popelen om aan de slag te gaan bij een callcenter in Zoetermeer? Het is het waard: flexibele werkroosters, trainingen en cursussen, een gezellig team en een topsalaris maken dit een perfecte bijbaan. Bovendien ontwikkel je communicatieve vaardigheden en je geeft een boost aan je zelfvertrouwen! Dit komt in je verdere leven altijd van pas.